Hlášení ztracených zavazadel
Nedostali jste po příletu na letiště svá zavazadla? Přijměte prosím naši omluvu. Uděláme maximum pro to, abychom tento problém co nejrychleji vyřešili. Další informace najdete v části „Problémy se zavazadly“ naší webové stránky.
Chybějící věci a poškozená zavazadla
Byla vaše zavazadla po příletu poškozená nebo se z nich ztratily nějaké věci?
Nedoručené zavazadlo
Pokud je Váš přílet v rámci Francie: máte možnost sepsat reklamaci přímo na letišti nebo vyplnit online formulář do 48 hodin od Vašeho příletu.
Pokud je Váš přílet mimo Francii: je potřeba uplatnit Vaši reklamaci přímo na letišti co nejdříve po Vašem příletu. Vytiskneme Vám formulář PIR ( "Property Irregularity Report - PIR"), který musí být vyplnět před odjezdem z letiště. Zároveň obdržíte číslo reklamace, které si uchovejte pro sledování aktuálního stavu Vaší reklamace.
* Pouze pro přílety na letiště Lyon-Saint Exupéry.